کلاس تقویتی ریاضی آنلاین


ریاضی یکی از آن درس هایی است که علاوه بر سختی هایی که دارد، با تغییر روش های آموزش و اندکی صرف وقت، می تواند به شیرین ترین و آسان ترین درس در طول دوره های مختلف تحصیلی تبدیل شود. کلاس تقویتی ریاضی به عنوان یک سرمایه گذاری درسی برای دانش آموزانی است که به هر دلیلی علاقه و اعتماد بنفس خود را در درس ریاضی از دست داده اند و با ایجاد رابطه ای نزدیک با یک معلم ریاضی خوب، سعی در تقویت هرچه بهتر نمرات ریاضی خود دارند.

چرا کلاس تقویتی ریاضی را انتخاب کنیم؟

1- آمادگی برای امتحانات نهایی

کلاس تقویتی ریاضی به منظور تقویت ریاضی دانش آموزان است. ایجاد آمادگی برای موفقیت در امتحانات مدرسه و کنکور و پر کردن شکاف های درسی که به دلایل مختلف ممکن است برای هر دانش آموزی اتفاق بیفتد یکی از اهداف کلاس تقویتی ریاضی است.

2- یادگیری ترفند های تست زنی

تمامی دانش آموزان متوسطه دوم با هر سطح از دانش در درس ریاضی، به وسیله کلاس تقویتی ریاضی آکادمی نیم خط می توانند مهارت های علمی خود را با تمرین و هدایت از طرف معلم خصوصی ریاضی افزایش دهند. در واقع اولین هدف از برگزاری کلاس های تقویتی ریاضی، اضافه کردن اطلاعات مفید و ترفندهای حل مسئله و تست زنی است که در امتحانات مدرسه و کنکور راهگشا باشد

3- افزایش اعتماد به نفس

کلاس تقویتی ریاضی باعث افزایش اعتماد به‌نفس دانش‌آموزان می‌شود. وقتی دانش‌آموزان به تسلط بر مفاهیم پایه می رسند و به حل تمرین‌ها مسلط می‌شوند، اعتماد به نفس آن‌ها در مواجهه با مباحث دشوارتر افزایش می‌یابد.

یادگیری عمیق تر در کلاس تقویتی ریاضی آنلاین

یک کلاس تقویتی ریاضی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین کلاس تقویتی ریاضی کلاسی است که بتواند به تمامی چالش های پیش روی دانش آموزان در درس ریاضی پاسخ بدهد. کلاس تقویت ریاضی مورد نظر شما باید:

  • دارای دبیر باتجربه است.
  • دارای کیفیت بالای تدریس می باشد.
  • ریاضی کنکور را همراه با ترفند های تست زنی و مهارت های خاص کنکور آموزش می دهد.
  • برای دانش آموزان تیزهوش و المپیادی برنامه ی آموزشی ویژه ای داشته دارد.
  • جزوات و ویدئوهای کمک آموزشی درس ریاضی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.
  • در زمان های غیر از آموزش، پاسخگوی سوالات دانش آموزان است.

کلاس تقویتی ریاضی متوسطه دوم

متوسطه دوم یا همان دوران دبیرستان، برای دانش آموزان یادآور انتخاب رشته و امتحانات نهایی و کنکور است. تاثیر مثبت معدل در کنکور و سطح بالای رقابت در مقطع متوسطه دوم برای تحصیل در رشته مورد علاقه، حساسیت این دوره را افزایش داده است.

کلاس تقویتی ریاضی متوسطه دوم، می تواند تعیین کننده آینده تحصیلی موفق دانش آموزان باشد، چرا که اولا در مقطع نهم، دانش آموزان با مسئله ی انتخاب رشته مواجه هستند و از طرفی در مقطع دوازدهم دانش آموزان با چالش قبولی در کنکور رو به رو می شوند و به دلیل ضریب بالای درس ریاضی در کنکور بهتر است این درس در تمامی مقاطع تحصیلی دانش آموز به خصوص متوسطه دوم به صورت جدی پیگیری شود.

پس از انتخاب رشته و معین شدن هدف تحصیلی دانش آموزان، بحث تاثیر معدل در کنکور مطرح می شود که یک عامل استرس زا برای دانش آموزان سال های دهم و یازدهم و دوازدهم است. در واقع تاثیر معدل در کنکور مثبت است و همین مثبت بودن عاملی می شود برای کسب نمرات قوی در ریاضی، برای رسیدن به آینده ای که مورد علاقه شما است. در این بین، کلاس تقویتی ریاضی دوازدهم به علت درصد بالای سوالات کنکور از سال دوازدهم و امتحانات نهایی، از محبوبیت و تقاضای بیشتری برخوردار است.

کلاس تقویتی ریاضی آنلاین

آموزشگاه تقویتی ریاضی در رشت

دانش آموزان ساکن رشت همواره با دغدغه ی پیدا کردن بهترین آموزشگاه تقویت ریاضی و بهره گرفتن از بهترین دبیران تدریس خصوصی ریاضی رو به رو هستند. ریاضی یکی از دروسی است که با توجه به تقاضای بالایی که از سمت دانش آموزان دارد، با تعداد زیاد دبیران تدریس خصوصی مواجه است و همین امر نیز باعث می شود دانش آموزان در انتخاب معلم خصوصی ریاضی دچار مشکل شوند.

یک آموزشگاه تقویت ریاضی خوب زمانی می تواند اعتبار خود را در شهر های بزرگ بالا ببرد که علاوه بر داشتن یک مکان فیزیکی و مورد تایید، از معلمین خصوصی با کیفیت و دارای مدرک تخصصی در زمینه آموزش خصوصی بهره بگیرد. بنابراین برای یافتن بهترین آموزشگاه ریاضی در رشت، پس از تحقیق و جست و جو و اطمینان از معتبر بودن آموزشگاه، مهم است که به خدماتی که به دانش آموزان ارائه می دهند، توجه کنید.

آکادمی نیم خط این امکان را دارد که برای دانش آموزان ساکن شهرهای رشت و بندر انزلی به صورت حضوری کلاس های تقویتی ریاضی برگزار نماید. سایر دانش آموزان ساکن در شهرهای دیگر می توانند از طریق کلاس های آنلاین ریاضی از کلاس های این آکادمی استفاده کنند.

کلاس تقویتی ریاضی در رشت

قیمت کلاس تقویتی ریاضی

قیمت های کلاس تقویتی ریاضی تحت تاثیر عواملی ممکن است متغیر باشد:

  • سطح علمی دانش آموز
  • پایه تحصیلی
  • نوع درس ریاضی ( ریاضیات گسسته، جبر و احتمالات، حسابان، هندسه تحلیلی، معادلات دیفرانسیل، ریاضی عمومی)
  • نوع آموزش (حضور دانش آموز در کلاس تقویتی ریاضی، حضور معلم خصوصی در منزل یا تدریس خصوصی آنلاین ریاضی)
  • جزوات آموزشی و ویدئوهای کمک درسی

جهت اطلاع از هزینه های کلاس تقویتی ریاضی به صورت آنلاین و حضوری در آکادمی نیم خط می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

نیم خط از یک نقطه تا بی نهایت