تدریس خصوصی ریاضی کنکور


کنکور یک آزمون ورودی تعیین کننده است، که سال ها دغدغه ی بسیاری از دانش آموزان بوده و هست. آزمونی که توانایی دانش آموزان در زمینه های مختلف توسط آن سنجیده میشود. موفقیت در کنکور، راه ورود به برترین دانشگاه ها و تضمین آینده ای روشن پیش روی دانش آموزان است.

ریاضی یکی از اصلی ترین و مهم ترین دروس کنکور است و البته درسی است که تعداد اندکی از دانش آموزان اعتماد به نفس پاسخ دادن تست های مربوط به این درس را دارند. اهمیت این درس به علت ضریب بالا و نقش تعیین کننده ی آن در رتبه ی کنکور است. از آنجایی که درصد پاسخگویی این درس در کنکور توسط دانش آموزان همواره پایین بوده است، بنابراین یادگیری مهارت های حل مسئله و تست زنی ریاضی  از طریق راه هایی چون تدریس خصوصی ریاضی کنکور میتواند به عنوان نقطه قوتی در کنکور شما باشد.

عدم علاقه در اثر تدریس نادرست معلم در کلاس درس، نتایج ضعیف کلاسی در مقایسه با دیگر هم کلاسی ها، پایین بودن اعتماد به نفس و در نتیجه استرس و اضطراب ناشی از این عوامل در زمان برگزاری آزمون های مدرسه یا کنکور، مشکلاتی است که نه تنها دانش آموزان را درگیر کرده، بلکه خانواده ها نیز اغلب با این مشکلات دست و پنجه نرم میکنند.

اگر فکر میکنید هوش پایین تری نسبت به دیگر همکلاسی هایتان دارید و آن ها را افرادی میبینید که ذاتا مهندس به دنیا آمده اند و هیچ وقت نمیتوانید مثل آن ها نمرات بالایی کسب کنید و تراز ریاضی خود در آزمون های مقدماتی کنکور را بالا ببرید، کاملا اشتباه میکنید.

تدریس خصوصی ریاضی کنکور

 

عواملی که باعث شده اند از کنکور و ریاضی، برای خود غول درست کنید را بالاتر توضیح دادیم. درواقع شما میتوانید با شناخت و کشف این علل در وجود خود و تدریس خصوصی ریاضی کنکور راههای غلبه بر آن ها را بشناسید و جزو دانش آموزان موفقی قرار بگیرید که سوالات و تست های ریاضی را به سادگی و با اعتماد بنفس بالا پاسخ میدهند.

ولی آیا به تنهایی میتوانید این عوامل را در خود کشف و بر آن ها غلبه کنید؟ و یا میتوانید مهارت های تست زنی و حل مسئله ی ریاضی را در خود تقویت کنید ؟

مشخص است که برای این منظور به یک دبیر خصوصی ریاضی با تجربه در این زمینه نیاز دارید. تدریس ریاضی کنکور فرق زیادی با تدریس خصوصی ریاضی دارد. دبیری که با چگونگی طرح سوالات ریاضی کنکور آشنایی کامل دارد،بتواند علت ضعف دانش اموز خود را کشف کند و جدیدترین مهارتهای تست زنی ریاضی را اموزش دهد ، برای تدریس خصوصی ریاضی کنکور مناسب است.

ریاضی ، درسی است که در کنکور تمامی رشته ها وجود دارد و راه گریزی از این درس نیست . چه در کنکور رشته های ریاضی و تجربی و انسانی و چه ذر رشته های هنرستان و فنی حرفه ای، ریاضی است که کمک میکند رتبه ی شما به طرز شگفت انگیزی بالا برود. پس در هر رشته ای که تحصیل میکنید، تدریس خصوصی ریاضی کنکور را جدی بگیرید.

معمولا خانواده های حساسیت بیشتری درمورد تدریس خصوصی ریاضی کنکور، نحوه ی برگزاری کلاس ها و سطح تجربه و تخصص دبیر، نسبت به سایر کلاس های تدریس خصوصی دارند، بنابراین ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی شرایط مطلوب یک تدریس خصوصی با برنامه و هدفمند را رعایت کنیم.

نیم خط از یک نقطه تا بی نهایت