تدریس خصوصی ریاضی یازدهم


تدریس خصوصی ریاضی یازدهم به سبب وجود حساسیت خاص مقطع یازدهم به عنوان مقطع پیش از سال آخر دبیرستان و پیش از سال کنکور برای خانواده ها اهمیت ویژه ای دارد به طوری دروس ریاضی موجود در این مقطع می بایست پایه ای برای ریاضیات بالاتر باشند و شاید بتوان گفت که ریاضی مقطع یازدهم آغاز تصمیم گیری برای موفقیت در کنکور یا عدم موفقیت است. دروسی که نیاز به تدریس خصوصی ریاضی یازدهم را برجسته تر می کنند به ترتیب برای رشته ریاضی و فیزیک، رشته علوم تجربی و رشته علوم انسانی مهم هستند. بنابراین ممکن است در مقطع یازدهم نیاز به ارتقای دروس زیر از مقاطع مختلف احساس شود:
* تدریس خصوصی ریاضی یازدهم تجربی
* حسابان1 یازدهم ریاضی
* آمار و احتمال
* هندسه2 یازدهم ریاضی
* ریاضی و آمار2  انسانی
بنابراین می توان  تدریس خصوصی ریاضی یازدهم را بعد از تدریس خصوصی ریاضی دهم مبنای رشته و درس در گروه های بالا قرار داد و اهمیت هر کدام از این دروس نیز برای موفقیت در کنکور و امتحانات مدرسه و امتحانات نهایی خرداد ماه و شهریور ماه نیز مسلما برای دانش آموزان بالا است.

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم رشته ریاضی فیزیک

دروس یازدهم ریاضی که شامل حسابان1، آمار و احتمال و هندسه2 هستند برای دانش آموزان رشته ریاضی از اهمیت خاصی برخوردارند. زیرا این سه درس حدود 30 درصد از سوالات کنکور را خواهند داشت و همچنین مبنای یادگیری ریاضیات پیشرفته تر است. بنابراین وجود اشکالات در این دروس مستلزم توجه ای بالاتر و نیازمند تدریس خصوصی خواهد بود. اهمیت این مسئله برای یک معلم خصوصی به خوبی جا افتاده است که یک دانش آموز رشته ریاضی برای موفقیت در رشته تحصیلی خود بایستی بتواند از پس این دروس بربیاید چرا که در مقطع بالاتر یعنی مقطع دوازدهم برای درخشش و موفقیت بهتر در دروس حسابان و هندسه و ریاضیات گسسته بایستی دروس پایه را به خوبی تقویت کرده باشد. توصیه یک معلم خصوصی ریاضی برای یک دانش آموز رشته ریاضی مطمئنا اولویت قرار دادن دروس ریاضی هست و بس!

تدریس خصوصی ریاضی2 یازدهم تجربی

تدریس خصوصی در مقطع یازدهم برای رشته تجربی ممکن است به اندازه رشته ریاضی مهم جلوه نکند ولی یک دانش آموز تجربی نیز تا حدودی با درس ریاضی در دیگر دروس مهم خود درگیر است، به نحوی که دروس فیزیک، شیمی و حتی درس زیست شناسی مستلزم ریاضی دانستن و ارتقا در این درس است. معلم های خصوصی در خصوص رشته تجربی و ریاضیات تجربی عقیده تقریبا مشابهی در مقایسه با رشته ریاضی دارند یعنی اینکه بایستی یک دانش آموز رشته تجربی درس ریاضی یازدهم تجربی را مهم بداند زیرا که ریاضیات در رشته تجربی در کنکور تعیین کننده است.

تدریس خصوصی ریاضی و آمار2 رشته انسانی

معمولا دانش آموزان رشته انسانی ریاضی گریزترین دانش آموزان در میان رشته های دیگر هستند و گاها ممکن است دلیل انتخاب رشته انسانی از سوی آن ها به علت همین قهر با درس ریاضی باشد. قهری که شاید با چند جلسه تدریس خصوصی و حضور یک معلم خصوصی در منزل حل شود، زیرا دلیل این قهر با درس ریاضی غالبا فاصله گرفتن از جو ریاضی است که با حضور یک دبیر ریاضی برجسته می توان این فاصله را کم کرد. در واقع فاصله مذکور ناشی از عدم توجه کافی به درس و عدم تمرکز و یا اینکه عدم حضور دبیران ریاضی مجرب و کاربلد است. درس ریاضی و آمار2 در کنار درس ریاضی و آمار1 و ریاضی و آمار3 ، دروس ریاضی دانش آموزان انسانی را تشکیل خواهد داد که نیاز به توجه ویژه ای دارد. زیرا یکی از زمینه های رقابت داوطلبان کنکور برای به دست آوردن رتبه بهتر است.

معلم خصوصی خوب برای تدریس خصوصی ریاضی یازدهم

یک دبیر ریاضی مجرب برای تدریس خصوصی ریاضی یازدهم مسلما بایستی از تجربه کاری و توانایی تدریس و طرز بیان خوب برخوردار باشد. اما علاوه بر این موارد بایستی دبیر ریاضی تجربه موفقی در دوران تحصیل خود در مقطع یازدهم داشته باشد. این ویژگی صرفا تضمین کننده تدریس خصوصی با کیفیت ریاضی نیست اما دانش آموزانی که در مقاطع دبیرستان یا متوسطه دوم توانایی بالایی از خود درس ریاضی نشان داده اند در مقاطع بالاتر در دروس ریاضی بهتر درخشیده اند و چه بسا یک دانش آموز با سطح علمی خوب در درس ریاضی بتواند برای دوستان و همکلاسی های خود یک دبیر ریاضی خوب باشد و اشکالات و مباحث گنگ را آموزش دهد.

تدریس خصوصی ریاضی مقطع یازدهم آکادمی نیم خط

دبیران خصوصی ریاضی آکادمی نیم خط در مقطع یازدهم با وسواس خاصی و برمبنای رزومه ی حرفه ای آنها انتخاب شده اند به طوری که دبیران منتخب فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت ، دانشگاه شهید بهشتی و دیگر دانشگاه های برتر کشور هستند که سابقه تحصیل موفق و کسب موفقیت های تحصیلی خوب را در کارنامه خود دارند. علاوه بر این دبیران آکادمی نیم خط برای تدریس خصوصی ریاضی در تهران مشمول شرایط درصد بالای ریاضی در کنکور سراسری نیز هستند. بنابراین گروه دبیران خصوصی ریاضی در آکادمی نیم خط توانایی تدریس و انتقال مطالب را به نحو احسن دارا هستند. لازم به ذکر است یک دبیر خصوصی ریاضی در آکادمی نیم خط از جهت توانایی بیان و انتقال مباحث نیز طی یک مصاحبه حضوری آزموده شده است.

نیم خط از یک نقطه تا بی نهایت