تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم


تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم با توجه به اینکه درسی حساس در سال آخر دبیرستان است و درصد بالایی از سوالات کنکور به ریاضی دوازدهم اختصاص داده شده، از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است. البته تاثیر بالای معدل در قبولی کنکور نیز بر اهمیت تدریس خصوصی دبیرستان افزوده است.  هدف ما پر کردن شکاف های پایه ای در دانش ریاضی و بهبود عملکرد دانش آموزان در آزمون های حیاتی امتحانات نهایی و کنکور است.

مزایای استخدام معلم خصوصی ریاضی دوازدهم چیست؟

تدریس خصوصی ریاضی نه تنها در بهبود نمرات درسی شما، بلکه بر روی درک شما از طیف وسیعی از موضوعات نیز تاثیر دارد. ولی اینکه چرا بر روی تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم تاکید داریم به دلیل:

تمرکز بیشتر بر روی موضوع مورد مطالعه:
همانطور که میدانید در مدرسه با وجود تعداد زیاد دانش آموزان، تمرکز معلم ریاضی بر روی دانش آموزان کمتر است و این تمرکز بین حداقل بیست نفر تقسیم میشود، با علم به این موضوع که ریاضی دوازدهم یکی از سخت ترین دروس در هر رشته میباشد، بنابراین شما انتظار ندارید که معلم ریاضی بتواند در زمان محدود به  سوالات تک تک دانش آموزان پاسخ دهد، درواقع کیفیت تدریس ریاضی دوازدهم در مدرسه به گونه ای نیست که بتوانیم انتظار موفقیت صد در صد از دانش آموز داشته باشیم. شاید فکر کنید کمک والدین در این امر بتواند راهگشا باشد و با رسیدگی به درس های فرزندشان در خانه و با صرف وقت بسیار، بتوانند کمبودهای آموزشی از جانب معلم مدرسه را برطرف کنند. ولی این موضوعی است که شاید در دوران ابتدایی تاثیر داشته باشد ولی در مورد ریاضی دبیرستان، نیاز به معلمی است با مدرک تحصصی ریاضی و آشنا به هندسه و مثلثات. به همین دلیل، اولین مزیت استخدام معلم خصوصی برای ریاضی پایه ی دوازدهم، این است که تمرکز و هدف درس با توجه به نیازهای دانش آموز تعیین میشود.این یعنی بهره وری و یادگیری به حداکثر میرسد. بنابراین زمان بیشتر و توجه بیشتر دو مزیت  اصلی در استتخدام معلم خصوصی ریاضی دوازدهم است.
تغییر شکل آموزش:
آموزش مدرسه همیشه خشک و سخت بوده و موجب بی علاقگی دانش آموزان به درس ریاضی میشود. درصورتی که ریاضی درسی است که اگر با روش های جالب تدریس شود، میتواند انعطاف پذیر و سازگار باشد و مانع از خستگی دانش آموزان شود. معلم خصوصی ریاضی، در انتخاب روش تدریس خود ازاد است. او میتواند روشتدریس ریاضی دوازدهم را به گونه ای شکل بدهد که متناسب با علایق و شخصیت شما باشد. ایجاد علاقه به درس ریاضی، یکی از مهم ترین مزیت های یک معلم خصوصی ریاضی است. ریاضی دوازهم نیز همانطور که به خوبی با آن آشنا هستید، به خودیه خود سخت و مشکل آفرین است، بنابراین با انتخاب یک معلم ریاضی خوب، شیرینی یادگیری ریاضی دوازدهم را میچشید.
اختیار در انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی:
شما در مدرسه ای که درس میخوانید، معلم ریاضی خود را به صورت اختیاری انتخاب نمیکنید. درواقع ممکن است معلم ریاضی شما از نظر تخصص مناسب برای تدریس ریاضی دوازدهم نباشد. حالا زمانی است که نسبت به وجود یک معلم ریاضی خوب احساس نیاز میکنید و به دنبال بهترین فرد برای تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم میگردید. همانطور که گفتیم، معلمی که برای تدریس خصوصی انتخاب میکنید، آگاه و آشنا به امر آموزش و دارای مهارت برای حل مشکلات شما است.

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم

[quote]برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله تدریس خصوصی ریاضی مراجعه کنید.
[/quote]

تدریس خصوصی دوازدهم رشته ی ریاضی فیزیک

*حساب دیفرنسیل و انتگرال:
تدریس خصوصی حسابان دوازدهم با توجه به درجه سختی و مدت زمان بیشتری که برای تدریس این درس لازم است، تخصص بیشتر و درواقع هزینه ی بیشتری نسبت به سایر دروس ریاضی دوازدهم میبرد. بنابراین از معلم خصوصی حسابان دوازدهم انتظار میرود با ارائه ی مطالب مفید و منابع کمک درسی و راه های یادگیری آسان، به دانش آموزش خود در بهبود نمرات حساب دیفرانسیل و انتگرال کمک کند.

*ریاضیات گسسته:
ریاضیات گسسته درسی است که برای درک آن باید فهم عمیقی از ریاضی و جبر پایه داشته باشید. معلم خصوصی ریاضیات گسسته، در ابتدا شما را از نظر درک ریاضیات پایه قوی میکند و سپس به آموزش مفاهیم ریاضیات گسسته میپردازد. تدریس خصوصی ریاضیات گسسته در بهبود نمرات شما و قبولی در امتحانات نهایی دوازدهم ریاضی اهمیت زیادی دارد.

*هندسه تحلیلی و جبر خطی:
تدریس خصوصی هندسه دوازدهم نیز یکی از دروسی است که با خیال راحت میتوانید به دبیران تدریس خصوصی نیم خط بسپارید. معلم خصوصی هندسه، به شما اعتماد بنفس مقابله با درس هندسه را میدهد و به شما یاد میدهد که هیچ غیرممکنی در این درس وجود ندارد.

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم تجربی

همانطور که گفتیم بهترین و پربازده ترین روش برای یادگیری ریاصی دوازدهم، استخدام معلم خصوصی ریاضی است. با توجه به رقابتی که در رشته ی تجربی برای قبولی در کنکور وجود دارد و تعداد بالای دانش آموزان این درس، حساسیت نمرات درس های عمومی و تخصصی تجربی به قدری زیاد است که از دست رفتن حتی یک نمره در امتحانات نهایی تجربی و پایین آمدن معدل، در قبولی کنکور شما تاثیر دارد. ریاضی دوازدهم تجربی از دروسی است که میتوان با کسب مهارت در آن و یادگیری ترفندهای تست زنی، رتبه کنکور خود را ارتقا داد. به همین استخدام دلیل معلم خصوصی ریاضی دوازدهم عاملی مهم در موفقیت است که حتما باید به آن توجه کنید.

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم انسانی

ریاضی پایه در سال دوازدهم رشته ی انسانی، شاید از دروس اختصاصی رشته ی انسانی نباشد، ولی دانش آموزان رشته انسانی اگر در درس ریاضی تسلط پیدا کنند از سایرین موفق تر هستند. زیرا خیلی از دانش آموزان این رشته، به ریاضی بی توجهی میکنند و آن را فقط در حد قبولی یاد میگیرند یا در کنکور خود به سادگی از درس ریاضی رد میشوند. به همین دلیل ریاضی دوازدهم انسانی تبدیل شده به درسی رتبه آور و تاثیرگذار. ریاضی دوازدهم انسانی ممکن است برای بسیاری از دانش آموزان مشکل باشد و یکی از دلایل فراری بودن دانش آموزان رشته انسانی از ریاضی، همین مشکل بودن و ترسی است که از این درس دارند بنابراین استخدام معلم خصوصی ریاضی دوازدهم انسانی به شما پیشنهاد میشود.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم

معیار هزینه تدریس تدریس خصوصی همانطور که قبلا گفتیم، بر اساس درجه سختی و آسانی درس، سطح علمی دانش آموزان و مدت زمان تدریس متغیر است. درمورد تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم نیز این موارد صدق میکند. در حالی که ریاضی دوازدهم همواره مشکل تر از سال های قبل است، هزینه ی تدریس خصوصی در این مقطع اندکی بیتشر است. این هزینه در هر رشته متفاوت است. با این حال، آکادمی نیم خط، در بین سایر مراکز تدریس خصوصی، بهترین قیمت تدریس خصوصی را ارائه کرده کرده است که کاملا به صرفه میباشد.

[quote]برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های تدریس میتوانید به  قیمت تدریس خصوصی ریاضی مراجعه کنید.
[/quote]

نیم خط از یک نقطه تا بی نهایت