تدریس خصوصی شیمی


تدریس خصوصی شیمی همراه با یک معلم خصوصی شیمی گزینه ای مناسب برای تسلط عمیق و سریع در این درس است. در تدریس خصوصی شما میتوانید تمام سوالات خود را از این درس از دبیر خصوصی خود بپرسید. البته باید توجه داشت تکرار و ممارست دانش آموز به حل سوالات مفهومی و مهم شیمی میتواند نتیجه بسیار خوبی در سطح علکی وی در درس شیمی داشته باشد. برخی دانش آموزان بدون توجه به نقش خود در یادگیری مطالب، تمام انتظار خود را معطوف به عملکرد دبیر خصوصی در زمان تدریس خصوصی شیمی میکنند.

این اشتباه بزرگی است که شما نتیجه را تنها به سطح سواد و دانش دبیر خصوصی مرتبط بدانید . دبیر خصوصی خوب، دبیری است که با سطح علمی مناسب در درسی شیمی مفاهیم کلیدی این درس را به دانش آموز در تدریس خصوصی شیمی، آموزش میدهد. در کنار تلاش دبیر خصوصی به آموزش مفهومی، دانش آموز نیز باید همگام با دبیر به تکرار دروس آموخته شده بپردازد.

 

 

چند راه حل برای آنکه بتوانید یادگیری بهتری در کنار دبیر خصوصی شیمی داشته باشید:

قبل از شروع کلاس خصوصی خود سعی کنید یک بار دیگر مطالب بخشی را که قرار است دبیر خصوصی به شما آموزش دهد مرور کنید. با مرور میتوانید مطالبی را که در فهم آنها با مشکل رو به رو هستید،میتوانید در جلسه تدریس خصوصی سوالاتی که به یادگیری بهتر شما کمک میکند را از وی بپرسید.

همگام با دبیر به حل سوالات و مسائل درسی بپردازید. خود را آماده کنید تا تمام مطالب مورد سوال خود را از وی بپرسید.

در طول جلسه ی تدریس خصوصی به نکته برداری و جزوه نویسی از مطالبی که دبیر خصوصی به شما آموزش میدهد بپردازید.

شیوه های مختلف تست زنی را در تدریس خصوصی شیمی با دبیر خود امتحان کنید.

بعد از اتمام جلسه تدریس خصوصی در منزل، خود بار دیگر مطالبی را که به شما آموخته است در ذهنتان مرور کتید. شب قبل از خواب بهترین زمان برای مرور مختصر مطالب درسی است. چرا که قبل از خواب ذهن شما به طور کامل آماده ی دسته بندی مطالبی است که در طول روز آنها را آموخته است.

تدریس خصوصی شیمی با دبیران حرفه ای نیم خط را فراموش نکنید. ما در مسیر رسیدن به موفقیت همراهتان هستیم. برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان و تدریس خصوصی در تهران، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک با شماره های موجود در وب سایت نیم خط تماس بگیرید.

نیم خط از یک نقطه تا بی نهایت