استخدام تدریس خصوصی


احتمالا برای شما نیز پیش آماده است که نگران عملکرد خود در تکالیف و امتحانات و نتیجه کنکور خود باشید. در این شرایط اولین جمله ای که به ذهن شما و والدینتان میرسد، استخدام معلم خصوصی است. تدریس خصوصی بدون در نظر گرفتن یکسری شرایط و الزاماتی که هر معلم خصوصی خوب باید داشته باشد، تقریبا بی فایده است. بنابراین توجه به مدرک تخصصی مدرس خصوصی و استخدام او از مراکز معتبر، مهمترین اصل استخدام تدریس خصوصی است.

چرا استخدام تدریس خصوصی اهمیت دارد؟

طبق نتایج تحقیقات دانشگاه های آمریکایی بیش از 25 درصد دانش آموزان دبیرستانی، نسبت به تکالیف درسی به خصوص درس ریاضی و تست های آزمون های آزمایشی و کنکور، استرس شدید دارند. کمک درسی گرفتن از طرف معلم مدرسه و هم کلاسی ها و منابع کمک درسی، در پاره ای از اوقات راهگشا است ولی در طول سال تحصیلی برای هر دانش آموز شرایطی پیش می آید که نسبت به استخدام معلم خصوصی حرفه ای احساس نیاز میکند. یک معلم خصوصی خوب، از طریق کار با مفاهیم ساده، سعی میکند به دانش آموزی که نسبت به درس خود بی میل شده، انگیزه یادگیری دوباره بدهد. تدریس خصوصی میتواند به درک مطلب، تقویت اعتماد بنفس، ایجاد مهارت های یادگیری مهم و نظارت بر فعالیت های دانش آموزان کمک کند. تمرکز و توجهی که دانش آموزان در حضور معلم خصوصی دارند، قطعا در شلوغی کلاس درس نمیتوانند داشته باشند و همین مورد در افزایش یادگیری مباحث سخت درسی، اهمیت زیادی دارد.

استخدام تدریس خصوصی ریاضی:

ریاضی از دروسی است که بیشترین درخواست برای استخدام تدریس خصوصی از طرف دانش آموزان را دارد. درسی که طبق آموزش های خشک مدرسه شاید برای دانش آموزان سخت و چالش برانگیز جا افتاده باشد و از عمده دلایل بی علاقگی و عدم اعتماد بنفس در حل تکالیف ریاضی باشد. ریاضی در دوره دبیرستان و کنکور اهمیت فوق العاده ای دارد و از دروس رتبه آور با ضریب بالا میباشد. به همین جهت، یادگیری عمیق و کسب نمرات عالی در ریاضی، در آینده ی تحصیلی تان تاثیر بسزایی دارد. استخدام تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم به مراتب مهم تر از پایه های دیگر است، زیرا در حل چاش های مربوط به امتحانات نهایی کمک کننده است و نیز با توجه به درصد بالای سوالات کنکور از ریاضی دوازدهم، موجب کسب رتبه قابل قبول در کارنامه کنکور میشود. استخدام تدریس خصوصی ریاضی یازدهم خالی از اهمیت نیست، زیرا همانطور که میدانید مباحثی به مراتب سخت تر از ریاضی دوازدهم دارد و به نوعی پایه یادگیری برای ریاضی دوازدهم محسوب میشود. درواقع معلم خصوصی پایه یازدهم شما را برای یادگیری عمیق تر و درک صحیح از مباحث  ریاضی دوازدهم آماده میکند. و اما درباره ی ریاضی دهم مهم ترین مطلبی که وجود دارد، تغییر مقطع تحصیلی است و به همین دلیل برای دانش آموزان دهمی حساسیت بالایی دارد. یکی از نتایج تغییر مقطع، افت تحصیلی است. زیرا دانش آموز هنوز با دروس جدید آشنایی کافی ندارد و دروس دهم به قدری در نظر دانش آموزان سخت جلوه میکند که نوعی حس ناتوانی در آن ها بیدار میشود. تدریس خصوصی ریاضی دهم این امکان را به شما میدهد که بر حس عدم توانایی در حل مسائل به وجود آمده پیروز شوید و این دوره ی مهم از تحصیل خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

[quote]برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله تدریس خصوصی ریاضی مراجعه کنید.

[/quote]

استخدام تدریس خصوصی فیزیک:

فیزیک، شاید کمتر از ریاضی برای دانش آموزان مشکل ایجاد کند. ولی در هر صورت از اهمیت زیاد این درس در دو رشته ریاضی و تجربی نمیتوان غافل شد. یکی از مواردی که در یادگیری درس فیزیک مهم میباشد این است که معلم خصوصی فیزیک بتواند در فهم عمیق فرمول ها و درک مسائل فیزیک به شما کمک کند. طبق گفته های بالا، از مزایای استخدام تدریس خصوصی مطلع هستید. در درس فیزیک نیز، تدریس خصوصی به اندازه درس ریاضی میتواند راهگشا و ضامن موفقیت باشد. تعداد بالای درخواست دانش آموزان برای استخدام تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم، گویای این حقیقت است که، فیزیک دوازدهم از سخت ترین دروس این پایه میباشد و منابع کمک درسی به هیچ وجه نمیتوانند پاسخگوی مشکلات دانش آموزان باشند.

استخدام تدریس خصوصی شیمی:

و اما شیمی شاید درس مورد علاقه ی خیلی از دانش آموزان باشد و از یادگیری آن در کلاس درس لذت ببرند. بله درست است، شیمی درسی است که موارد جذاب و قابل توجه زیادی دارد و ممکن است تا قبل از امتحان، چهره زیبایی از آن در ذهن شما وجود داشته باشد. ولی با یکبار امتحان دادن و پرسش کلاسی متوجه وجود مسائلی میشوید که به اندازه مسائل فیزیک و ریاضی مشکل هستند در صورتی که سر کلاس اصلا توجهی به این مسائل نداشته اید. استخدام تدریس خصوصی شیمی، به این دلیل است که قبل از مواجهه با مشکلات خود در امتحان، آن ها را بشناسید و با تمرین و تکرار بتوانید فهم عمیقی از درس شیمی داشته باشید.

[quote]برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله تدریس خصوصی شیمی مراجعه کنید.

[/quote]

استخدام بهترین معلمان خصوصی:

آکادمی نیم خط با داشتن بهترین دبیران تدریس خصوصی از فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه ها ی تهران، به شما در استخدام بهترین مدرس خصوصی کمک میکند. ب یاد داشته باشید که معتبر و قابل اعتماد بودن دبیران نزد خانواده ها و دانش آموزان، مهم ترین اصل تدریس خصوصی است.

هزینه استخدام تدریس خصوصی:

قیمت تدریس خصوصی بر اساس هر پایه تحصیلی و سطح علمی دانش آموزان و هم چنین نوع درسی که تقاضا میکنند متفاوت میباشد. در هر صورت، آکادمی نیم خط با به صرفه ترین هزینه های استخدام تدریس خصوصی، زبانزد است.

نیم خط از یک نقطه تا بی نهایت